20 december- 4 dagar kvar till julafton.

Hej hopp! dålig uppdatering, i know. som vanligt. Men som i tidigare inlägg, det är fullt upp i Millans liv för tillfället, och bloggen är inte det jag prioterar i första hand, tyvärr ;). Men jag hoppas att jag inte förlorar några läsare pga av det, utan att ni troget väntar på bättre uppdatering efter att allt har lugnat ner sig, efter december månad så är jag back on track igen med minst en uppdatering om dagen, jag lovar! :)

Lördag, och HELG. Har inte gjort ett smack idag! Bara vart inne o trökat. Och allt har jävlas för mig! Skulle ge mig på att sätta upp julgranen och klä den hade jag tänkt. Men det var lika bra och lägga ner det projektet ganska så snabbt, för julgransfoten ville inte som jag ville, o var det inte den så gled "foten" på granjävel ner så gängorna fäste inte, o kunde inte hålla granen rak utan den tippade bara omkull hela ")!)"#(#¤(¤/# tiden ... Så efter ett X antal försök med det ena o det tredje gav jag upp och  var nära på att kasta ut granjävel med julgransfot o allt ifrån balkongen! Men vi får köpa en ny julgransfot, som inte alls är lika "komplicerad",  imorgon och ge det ett nytt försök. För julgranen ska upp imorgon, så är det bara. Om jag så ska stå o hålla i den hela julen :).
Har slagit in alla julklappar nu ikväll,  så nu är det bara klä gran och fixa julskinkan som ska kirras, sen kan jag andas ut och invänta julafton med ett lugn! :)

Nu är det snart dax för att möta John Blund, är trött som en gnu- slut som artist med ett annat ord kanske. Fick dock sovmorgon i morse-skönt och välbehövligt måste jag säga! Men ändå så käns det som man skulle behöva sova flera veckor för att ta igen den här månaden, som har varit mer än hektisk! Så får hoppas på en sådan till sovmorgon, imorgon, så är man ju kommit en bit på väg iallafall! :)
Nu duschen, men först en matmacka med ägg och kaviar och KALL mjölk- MUMS! :)

Natti natti alla underbara!


Kommentarer
Postat av: Xzamilla

Hahaha!!! Jag skulle vilja se dig stå o hålla i granen hela julen... dock lite tråkigt då du inte kan följa med på allt roligt vi ska göra. Men jag lovar att mata dig o ge dig drinkar på annandagen om du står kvar där i ett hörn o håller i den :) Kram på dig

2008-12-21 @ 23:21:22
Postat av: Anonym

Lägg ner Bloggen !!! ;) / t

2008-12-30 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0